Etusivu / Kolmostien Terveyden verkkosivut avautuneet – löydä etsimäsi tiedot sosiaali-ja terveyspalveluista helposti
Ajankohtaista
14.10.2016

Kolmostien Terveyden verkkosivut avautuneet – löydä etsimäsi tiedot sosiaali-ja terveyspalveluista helposti

Kolmostien Terveyden verkkosivut ovat avautuneet. Uusilta verkkosivuilta löytyy kaikki Kolmostien Terveyden palvelut, yhteystiedot ja avoin palautekanava.

Uudet verkkosivut on rakennettu asiakasnäkökulmasta, asiakkaita varten. Verkkosivuilla korostetaan palveluita ja yhteystietojen nopeaa löytymistä. Myös palveluohjaukseen on kiinnitetty huomiota. Verkkosivujen responsiivinen alusta varmistaa, että sivut ovat sujuvasti käytettävissä kaikilla päätelaitteilla. Verkkosivuille laitetaan syksyn aikana sähköinen palveluesite, joka jaetaan kaikkiin palvelualueen kotitalouksiin printtiversiona.

 Verkkosivujen lisäksi Kolmostien Terveys tehostaa palautekanavia ja vuorovaikutusta asiakkaiden kanssa. Palveluiden kehittämiseksi on tärkeää, että saamme suoraa palautetta toiminnastamme. Jotta avoin vuorovaikutus ja yhteinen kehitystyö henkilöstön, asiakkaiden sekä omaisten välillä tehostuu, Kolmostien Terveyden verkkosivuilla on avoin palautekanava.

 Palautekanavaan pääsee verkkosivujen etusivun pääkuvan vasempaan alalaitaan asetetusta punaisesta palautekanava-pallosta. Punaista palloa klikkaamalla avautuu lomake, johon voi antaa palautetta myös nimettömänä. Kaikki Kolmostien Terveyden palautteet käsitellään järjestelmässä ja ohjataan palveluista vastaaville henkilöille. Pyrimme vastaamaan yhteydenottopyyntöihin mahdollisimman pian. Mikäli toivot vastausta palautteeseesi, muistathan lisätä yhteystietosi lomakkeeseen.

 Verkkosivujen palautekanavan lisäksi asiakaspalautetta kerääviä, langattomia päätelaitteita on sijoitettu viiteen palvelupisteeseen yhtiön toimialueella. Päätelaitteet sijaitsevat sosiaalitoimistossa, Rauhalan palvelukeskuksessa, terveyskeskuksen poliklinikalla sekä hammashoitolan ja neuvolan aulassa. Kihniölle on sijoitettu yksi laite terveys- ja palvelukeskukseen. Anonyymin palautteen mahdollistavia, neljään eri hymiönäppäimeen perustuvia laitteita on helppo käyttää asioinnin yhteydessä. Asiakkaat ilmaisevat tyytyväisyytensä painamalla hymiötä, joka parhaiten kuvaa saatua palvelukokemusta.

Palautetta verkkosivuista voi antaa:

 irene.ojala@parkano.fi
jatta.tuomikoski@pihlajalinna.fi